HILO TEST SYSTEM 14 Sistem de test EMC pentru instalațiile electrice din vehicule (domeniul automotive)

HILO TEST logo

Sistem de test EMC pentru instalațiile electrice din vehicule (domeniul automotive)

  • Timp de creștere variabil: 1…5μs
  • Tensiuni din automotive: 12V / 24V / 42V / 48V / 70V
  • Curent 50A / 100A / 200A (ȋn functie de sistemul ales)

 

In conformitate cu standardele

ISO 7637: 2011

ISO 16750 : 2012

ISO 21848

 

 

Impuls

Formǎ de undǎ

Ri

#1 

1-5/2000µs, 600 V, ISO

1-5/1000µs, 600V, ISO / SAE

 

#2a

1 / 50µs,   600 V, ISO

2 / 4 / 10 / 20 / 30 / 50 / 90 / 150 Ω

#3

5/100 ns,  800 V, ISO

50 Ω

Sistemul de test EMC este creat pentru testarea imunitatii electromagnetice a instalațiilor electrice a cmponentelor din vehicul la evenimentele transitorii care pot apǎrea.

Sistemul CAR-TEST permite generarea de impulsuri tranzitorii de tip #1 , #1 și #3.

 

Opțional, poate fi extins cu ajutorul surselor de tensiune PS XX-XX, care lucreazǎ ca niște surse ajustabile de tensiune pentru sistemul electric de simulare pentru 12V / 24V / 42V / 48V / 70V și impulsuri lente 2b, 4, generȃnd curenți de pȃnǎ la 200A (ȋn funcție de model).

 

Configurația basic conține, impulsurile menționate mai sus, un comutator de sarcinǎ și placa Ethernet. Instrumentul conține și un divisor de tensiune de tip fast pulse, pentru mǎsurarea impulsului.

 

Sistemul modular permite realizarea multor cerințe de test

  • Diferite valori de tensiuni de alimentare 12V, 24V, 42V, 48V și 70V (sau specifice)
  • Diferite valori de curent 50A, 100A, 200A
  • Opțiune de suprapunere tensiune alternativǎ  la 25kHz (Superimposed Alternating Voltage)
  • Opțiune testare impuls Pulse A și Pulse B ( #5)

 

Caracteristici interfațǎ utilizator și software de control

  • Ecran LCD 7’’ – touch screen – integrat
  • Software-ul CAR-remote – permite controlul de la un PC al generatorului via Ethernet și permite documentare standardizata conform ISO 17025 și evaluare rezultate test
  • Utilizatorul poate folosi rutinele standard ((ISO, VG, sau specific producǎtorului de vehicul) sau sǎ-și defineascǎ propriile rutine
  • Este echipat cu funcție de ȋnregistrare  Impulse Recording Function (IRF), pentru ȋnregistrarea impulsurilor definite (cu osciloscop)

 

Opțiuni

Descriere

PC Software CAR-Remote (psursa de tensiune este solicitatǎ)

Control CAR-Tester 14

Control sursǎ PS XX XX

Control PG 2804

Control CAR-Transient Emission 14

CAR-Transient Emission 14

Impuls de tip slow și fast

Load Dump PG 2804 conform ISO 16750

Test A, (Puls #5) 800J

Load Dump PS 3x66-55 conform ISO 16750

With Power Supply PS 330-11, Test A + Test B

Build in 19“ Rack 9HE, 600 deep

 

CDN 2012 conform ISO 7637-3

Clește de cuplare capacitivǎ

ICC-F140 conform ISO 7637-3

Clește de cuplare inductivǎ

 


Circuit de bazǎ CAR-TEST-SYSTEM 14

Circuit de baza Car Test System14

 

  • 1 CAR-SYS Generator with internal power supply resistance Ri ground connection; maximum length for test pulse 3: 100 mm
  • 2 dispozitiv de testat deconectat / conectat
  • 3 Sursa de alimentare 70V/ 200A
  • 4 osciloscop, conectat la iesirea de monitor, built in 1:100
  • 5 Ethernet switch inclusiv LWL converter Connected with PC control (CAR-Remote Software)

 

Optiuni:

  • CAR-Transient Emission - CAR-SS-A1250-16E
  • Load Dump 2804
  • Load Dump 3xPS 66-55 

UNITATE DE BAZA

 

touch panel controlat de μprocesor

7’’, capacitiv

Interfațǎ Ethernet pentru control la distanțǎ

Integratǎ

Interfațǎ pentru salvare rapoarte

USB

External trigger input /output

Switch/ 10 V

Lampǎ externǎ de semnalizare roșu / verde conform VDE 0104

230V / 60 W

Alimentare

90V - 264V, 50/60 Hz

Dimensiuni

450*310*500 mm3 / 35 kg

Divisor de tensiune 4.95 kΩ / 50Ω

100:1, 1kV vǎrf

SURGE Impuls 1, 2a conform ISO 7637-2, 2011

 

Tensiune de ȋncǎrcare, ajustabilǎ

± (0 - 600) V ± 10%

Energie maxima stocatǎ

18 J

Timp max de incǎrcǎre impuls #1

0.5s…5s

Timp max de incǎrcǎre impuls #2a

0.2s

Polaritate

Poz / neg

Rezistentǎ sursǎ, comutabilǎ

150/90/50/30/20/10/4/2Ω

Timp de deconectare alimentare, t2

(0.2-200) ms ± 20%

Trigger delay, t3

< 100μs

Timp de creștere, variabil

1μs…5μs, pași de 1μs

Impuls 1 (Puls # 1 ISO, 1b SAE)

(vezi standard Standard 5.6.1)

Formǎ de undǎ

1-5/2000µs sau 1-5/1000µs

Us tensiune de impuls

0  -  -600V +/-10%

Timp de creștere Tr

1.0µs + 0/-0.5µs;  3.0µs +0/-1.5µs

Duratǎ impuls Td

2000 µs / 1000 µs ± 20%

Puls 2a

(vezi standard  5.6.2)

Us

0…66V

Td

0.02 - 2s

t12, tr, t6

1 ms +/-0.5ms

BURST Impuls 3a/3b ISO 7637-2, 2011

(vezi Standard 5.6.3)

Amplitudine tensiune ieșire, ajustabilǎ

± (25-800) V ± 10%

Formǎ de undǎ

 

Timp de creștere tr

5.0 ns ± 30 %

Duratǎ impuls td

150 ns ± 30 %

Rezistențǎ sursǎ, Rs

50 Ω

Polaritate

Poz / Neg

Perioadǎ impuls, ajustabilǎ, t1

1.0 µs - 1.0 ms

Duratǎ burst, t4, ajustabil

0,01 ms -   25 ms

Perioadǎ burst, t5, ajustabil

10 ms - 1000 ms

Frecvențǎ max continuǎ

20 kHz

SURSA DE ALIMENTARE

 

Current de ieșire

50A, 100A, 200A (ȋn funcție de modelul ales)

Tensiune max

800V

Protecție la evenimente tranzitorii

>1000V

Curent de scurt circuit

900A

Protecție

50A, 100A, 200A

Curent continuu

(vezi Standard 4.2.2)

Metodǎ de test  Code A-H

Pentru  UN 12V / 24V

Usmin

0-66V; 0-72V

Usmax

0-66V; 0-72V

Supratensiune

(vezi Standard 4.3.x.x)

Metoda de test Standard 4.3.1.1.2

Pentru  UN 12V

Metoda de test Standard 4.3.1.2.2

Pentru  UN 12V

Test la temperature  Tmax=20°C (Standard 4.3.2.2)

Pentru  UN 24V

Us

0…66V

Suprapunere tensiune alternativǎ  (Superimposed)

(vezi Standard 4.4.2)

Metoda de test

Severity level 1-4

Rezistenta internǎ sursa de alimentare

50 mΩ … 100 mΩ

Domeniu frecvențǎ

50 Hz … 25 kHz

Creștere / Descreștere lentǎ tensiune aliemntare

(vezi Standard 4.5.2)

Metodǎ de test  Code A-H

Pentru  UN 12V / 24V

Us

0-66V

Ratǎ

0,1-10V/min

Discontinuitǎți tensiune alimentare

(vezi Standard 4.6.1.2)

Metodǎ de test  cǎdere momentanǎ Code A-H

Pentru  UN 12V / 24V

Us

0-66V

Tensiune cǎdere

0-66V

Comportament Test reset la tensiune cǎdere Code A-H

pentru UN 12V / 24V (vezi Standard 4.6.2.2)

Us

0-66V

Pas

1-100%

Lǎțime

1-100s

Perioadǎ

 

Metoda de test Starting profile Level 1-4 (sine between)

pentru UN 12V / 24V (vezi Standard 4.6.3.2)

Us6

0-66V

Us

0-66V

Tf

1-10ms

T6

1-100ms

T7

1-100ms

T8

500-10000ms

Tr

1-100ms

Load Dump:

- cu PG 2804 sau

- ȋmpreunǎ cu 3xPS 66-50 (opțiune), parte din CAR SYS

Metodǎ de test Test A (vezi Standard 4.6.4.2.2)

pentru UN 12V / 24V

Metodǎ de test Test B suppression  (vezi Standard 4.6.4.2.3)

pentru UN 12V / 24V

Us

0-200V

Imax

Pȃnǎ la 50A

Ri

0,5 – 8Ω, pași 0.5Ω ( 0,5 – 8 Ω in pași 0,5 Ω)

Td

40 - 1000ms

Tr

2 - 20 ms +0/-5ms         pași 1ms

Repetiție

20ms

 

CONFIGURATII

Nr. crt.

Cod

produs

Descriere

Produs

1

CAR-TEST-SYSTEM 14 I

Sistem format din generator de impuls conform normativ  #1, #2 și #3, cu built in 19” Rack

opt

PS 66-55

Sistem alimentare 66V, 55A, 3300W

Pentru impuls #2b, #4, și altele, 50Acc (battery load)

2

CAR-TEST-SYSTEM 14 II

Sistem format din generator de impuls conform  #1, #2 și #3, cu built in 19” Rack și sursǎ PS 66-110, (66V, 110A, 6600W)  pentru impuls #2b, #4, 100 A cont. curent, și alte teste

3

CAR-TEST-SYSTEM 14 III

Sistem format din generator de impuls conform  #1, #2 și #3, cu built in 19” Rack și sursa PS 54-220, (54V, 220A, 9900W)  pentru impuls #2b, #4, 200 A cont. curent

opt

CAR-SS-A1250-16E

Generator de tensiune de tip Superimposed sinus ac 30kHz 30Ap

opt

PG 2804

Load Dump Generator Test A+B

opt

CDN 2012

Clește de cuplare capacitivǎ

opt

Car-Remote

Software Program Remote (power supplies required)

Nu exista accesorii compatibile cu acest produs