EDTC și EDTC-BB sunt soluțiile Frankonia de testare a componentelor și sistemului de propulsie legate de sistemele de acționare hibride, electrice, cu celule de combustie și baterii. EDTC este o cameră de testare adaptată pentru componente auto (ACTC) la o distanță de măsurare de 1,0 m. Este o soluție de cameră complet compatibilă care este proiectată pentru componentele EMC și pentru testarea sistemelor pentru toate tipurile de sisteme de acționare hibride, electrice, cu celule de combustie și cu baterii. EDTC oferă condiții superioare pentru testarea radiațiilor conform CISPR 25 Ed.4 și ISO 11452. Camera tipică este căptușită cu absorbere de ferită și parțial acoperită cu absorberele hibride Frankosorb, totul pentru a acoperi o frecvență de la 150 kHz la 18 GHz (opțional, 40 GHz).
EDTC include mai multe tipuri de teste conform cu CISPR 25 Ed.4 într-o singură soluție:
BlueBox este o versiune mobilă pentru teste EMC dinamice efectuate pe sisteme de propulsie într-un spațiu ecranat. Lucrează într-o operațiune de patru cadrane, orice situație în care obiectul testat este “stresat” poate fi simulată. Similar cu versiunea fixă, include de exemplu partea de franare, condus, direcția de rotație (stanga / dreapta), reglarea vitezei, controlul tracțiunii precum și un mix format din aceste acțiuni. Folosind BlueBox, nu mai este necesară achiziția unei camere anecoice separate cu dinanometru extern pentru a testa mașinile electrice. Mulțumită bancului de lucru mobil, camerele anecoice deja existente pot fi utilizate pentru acest tip de teste cu mici modificări. BlueBox este conform cu CISPR 25 Ed.4
Versiune BlueBox-30 BlueBox-40 BlueBox-63 BlueBox-120
Putere: 30 kW 40 kW 63 kW 120 kW
Tracțiune: 82 Nm 130 Nm 240 Nm 470 Nm
Viteză: ≤8000 RPM ≤7000 RPM ≤6500 RPM ≤6000 RPM
În șasiul ecranat al BlueBox-ului este integrată o unitate de comandă de 120 kW pentru a frana EUT-ul (în mare parte, motoare electrice) în mod pasiv, sau pentru a-l accelera în mod activ. Ecranarea și implementarea perfectă în sistem garantează că nu va fi emisă nici o interferență care ar putea cauza erori de măsurare. De asemenea, testarea componentelor poate fi ușor implementată fiindcă BlueBox poate fi conectată la o masă de testare CISPR 25.
Mai mult, datorită mobilității bancului de test, este posibil să fie instalată pe o masă rotativă și a efectua măsurători 360°C. Astfel, o gamă mai largă de teste acoperă cerințele standardului CISPR 25. O astfel de facilitate poate fi utilă în conexiune cu bateriile.
Mașina fixă de încărcare este complet separată în afara camerei anecoice și asigură sau înmagazinează energia de la EUT (obiectul testat) printr-un sistem de ventilație izolat și ecranat ca să asigure un mediu stabil pentru operarea în siguranță. Mașina fixă este disponibilă atat ca un sistem complet la cheie cat și ca un kit de modificare a unei camere Frankonia existente.
Versiune EDTC-125 EDTC-160 EDTC-250 EDTC-350
Putere: 125 kW 160 kW 250 kW 350 kW
Viteză: ≤12000 RPM ≤12000 RPM ≤1200 RPM ≤8000 RPM
Sistemul de baterii Frankonia asigură simularea și testarea bateriilor în mai multe configurații și în combinație cu mașina de încărcare. Permite o flexibilitate maximă în testarea componentelor motoarelor electrice și asigură o implementare corectă într-un mediu EMC.
Versiune: FSL-100 FSL-150 FSL-180 FSL-250 FSL-350 FSL-600
Ieșire: 100 kW 150 kW 180 kW 250 kW 350 kW 600 kW
Tensiune: 50 – 1000 VDC
Curent: 30 A sau 600 A | 600 A
Extinsă: folosind sistemul Charging Discovery este posibil să măsori și să monitorizezi comunicația între stația de încărcare și o componentă de baterie a unui vehicul, precum și comportamentul de încărcare al unei stații